Οι Δήμοι αντιδρούν στην υποχρηματοδότηση των ΟΤΑ από το υπουργείο Οικονομικών και στο σχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για περιστολή δημοσίων δαπανών και προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων.
Την Τετάρτη στις 11.00 το πρωί θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στηνπλατεία Κλαυθμώνος. Συμμετοχή στην κινητοποίηση των αιρετών ανακοίνωσε και η ΠΟΕ-ΟΤΑ, που καλεί τους εργαζομένους στους Δήμους σε προσυγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 10.00 το πρωί.
Την Τετάρτη στις 11.00 το πρωί θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στηνπλατεία Κλαυθμώνος. Συμμετοχή στην κινητοποίηση των αιρετών ανακοίνωσε και η ΠΟΕ-ΟΤΑ, που καλεί τους εργαζομένους στους Δήμους σε προσυγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 10.00 το πρωί.
