Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Κλειστοί οι Δήμοι της χώρας Τρίτη και Τετάρτη

Οι Δήμοι αντιδρούν στην υποχρηματοδότηση των ΟΤΑ από το υπουργείο Οικονομικών και στο σχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για περιστολή δημοσίων δαπανών και προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων.


Την Τετάρτη στις 11.00 το πρωί θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στηνπλατεία Κλαυθμώνος. Συμμετοχή στην κινητοποίηση των αιρετών ανακοίνωσε και η ΠΟΕ-ΟΤΑ, που καλεί τους εργαζομένους στους Δήμους σε προσυγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 10.00 το πρωί.