Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Άρχιζε να βρίζει την κοπέλα του μέσα στο εστιατόριο. Τότε ο αστυνομικός που κάθεται από πίσω κάνει ΚΑΤΙ απίστευτο!

Κάποιος ρώτησε «Ποια ήταν η χειρότερη εμπειρία σου από “καλά παιδιά';» και αυτό το άτομο δημοσιοποίησε την καλύτερη ιστορία όλων των εποχών!

«Έτρωγα με την κοπέλα μου σε ένα εστιατόριο και πίσω από μας ήταν ένα ζευγάρι που είχε βγει για ραντεβού. Δεν πήγαινε και τόσο καλά. Ο τύπος ήταν λίγο τρομακτικός και έκανε κάποια πολύ ακατάλληλα σχόλια και παρόλα αυτά το κορίτσι δεν φαινόταν να νιώθει άβολα.

Αφού τέλειωσε το ορεκτικό της γρήγορα, θεώρησα πως ήθελα απλά να ξεμπερδεύει. Εκείνος της είπε φωναχτά: “τουλάχιστον ξέρω ότι μπορείς να καταπιείς σωστά!”

Εκείνη κοκκίνισε και του είπε πως δεν είναι σωστό να κάνει τέτοια σχόλια ενώ εκείνος κούνησε το χέρι του λέγοντας “σουτ” και της είπε “ηρέμησε, έτσι και αλλιώς θα το μάθαινα σε μερικές ώρες.”

Δεν είδα τι του απάντησε γιατί μίλησε πιο χαμηλά αλλά φαινόταν πως είχε εκνευριστεί. Της είπε: “Γλυκιά μου σε πήρα από το σπίτι σου, ξέρω που μένεις.” Εκείνη χλόμιασε και δεν είπε κάτι.

Δεν είμαι από αυτούς τους τύπους που μπλέκονται σε άλλα ζευγάρια αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να καθίσω και να μην κάνω κάτι. Σηκώθηκα και άρχισα να τους πλησιάζω. Είχα σχεδόν φτάσει όταν ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου και όταν κοίταξα ήταν ένας 50αρης που μου είπε: “Ηρέμησε… Άσε με να το χειριστώ γιε μου.”

Πήγε προς το μέρος τους, πήρε μια καρέκλα και έκατσε μαζί τους. Μετά… έβγαλε την αστυνομική του ταυτότητα και την έβαλε στο τραπέζι. Αμέσως αυτός ο τύπος έχασε εντελώς το χρώμα του.

Αστυνομικός: “Έχω έρθει για να γιορτάσω τα γενέθλια της κόρης μου με την οικογένειά μου και σε ακούω να απειλείς αυτή την κοπέλα. Θες να μου εξηγήσεις;”

Τύπος: “Εγώ, εε, κοίτα…”

Αστυνομικός: “Καλά κατάλαβα. Κοίτα, προσπαθώ να αποφασίσω αν θα φωνάξω κάποιον να σε συλλάβει.”

Τύπος: “Όχι, αυτό δεν θα ήταν…”

Αστυνομικός: “Αυτός όμως θα χάλαγε την βραδιά όλων. Οπότε δώσε μου την ταυτότητά σου, γιατί δεν θέλω να σε ψάχνω, και πήγαινε να πληρώσεις τον λογαριασμό σου. Εάν δεν θες, θα αναγκαστώ να ακολουθήσω την πρώτη επιλογή. Το αφήνω σε σένα.”

Τύπος: “Όχι, εντάξει. Θα κάνω ότι θές”

Έδωσε την ταυτότητα, σηκώθηκε και πήγε γρήγορα προς το ταμείο.”

*Ο Αστυνομικός σημείωσε τα στοιχεία του*

Αστυνομικός: “Συγγνώμη κυρία μου, ελπίζω να μην εισβάλλω στην προσωπική σας ζωή. Απλά ένιωσα πως χρειάζεστε βοήθεια. Εάν θέλετε να το προχωρήσουμε, θα μπορούσα να βάλω να τον συλλάβουν. Είναι στο χέρι σας.”

Κοπέλα: “Όχι, σας ευχαριστώ πολύ. Ήθελα να φύγω 30 λεπτά νωρίτερα αλλά με έφερε εδώ.”

Αστυνομικός: “Είμαι εδώ με την κόρη μου που είναι περίπου στην ηλικία σου. Μήπως θα ήθελες να τελειώσεις το γεύμα σου μαζί μας; Θα μπορούσαμε να σε πάμε και στο σπίτι σου μετά αν το θες, εκτός εάν θες να καλέσεις κάποιον άλλον;”

Κοπέλα: “Ω, αυτό θα ήταν πολύ καλό… ευχαριστώ πάρα πολύ!”

Τύπος: “Πήγα πλήρωσα τον λογαριασμό. Θα μπορούσες να μου δώσεις πίσω την ταυτότητά μου;”

Τώρα όλοι τον αποκαλούν ήρωα…»

Εσείς πώς θα αντιδρούσατε εάν βλέπατε ένα τέτοιο ζευγάρι;

Πηγή: boredpanda, fanpage.gr