Συνάντηση με εκπροσώπους των οργανωμένων οπαδών του Ολυμπιακού είχαν το απόγευμα της Κυριακής (14/10) οι ιδιοκτήτες των «ερυθρολεύκων», Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος.
Η συνάντηση των δύο πλευρών πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα με τους αδερφούς Αγγελόπουλους να ζητάνε από τους οργανωμένους οπαδούς να στηρίξουν τις προσπάθειες της ομάδας.
gazzetta.gr
Η συνάντηση των δύο πλευρών πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα με τους αδερφούς Αγγελόπουλους να ζητάνε από τους οργανωμένους οπαδούς να στηρίξουν τις προσπάθειες της ομάδας.
gazzetta.gr
