Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Άρμστρονγκ: "Έχω μεγάλες φιλοδοξίες"

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού μίλησε σε ελληνική αθλητική εφημερίδα για την νέα πρόκληση που ανοίγεται μπροστά του, τονίζοντας ότι είναι παίκτης ομάδας.

Οι δηλώσεις του Χίλτον Άρμστρονγκ:

"Ξέρω πολύ καλά σε ποια ομάδα θα έρθω. Ο Παναθηναϊκός είναι από τις καλύτερους στην Ευρώπη. Είμαι πολύ χαρούμενος. Χρειάστηκα μόλις δύο μέρες να το συζητήσω με την οικογένειά μου, καθώς πάντα παίζει βασικό ρόλο στις αποφάσεις μου και έτσι είπα το “ναι”. Θα έρθω μαζί με την οικογένειά μου στην Αθήνα. Έχω μεγάλες φιλοδοξίες και η νέα μου ομάδα ξέρω ότι παίζει πάντα σε υψηλό επίπεδο. Σημαίνει πολλά ότι ο Παναθηναϊκός έχει κατακτήσει έξι φορές το πρωτάθλημα Ευρώπης, διαθέτει αμέτρητους τίτλους και έχει πλούσια ιστορία. Είναι το μεγαλύτερο βήμα για την καριέρα μου και πραγματικά θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Ανυπομονώ να έρθω την επόμενη εβδομάδα για να μάθω τα πάντα για τη νέα μου ομάδα και να γνωρίσω τους νέους μου συμπαίκτες.

Σίγουρα είναι οι καλύτεροι (οπαδοί) στον κόσμο. Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά τους σχόλια και θέλω να ανταποδώσω. Θα συναντηθώ με τον προπονητή και ό,τι μου ζητήσει, θα το κάνω. Είμαι παίκτης ομάδας.

Σίγουρα η επίθεση προσφέρει θέαμα και μου αρέσει να σκοράρω με πολλούς τρόπους όπως με τα καρφώματα, αλλά λατρεύω πολύ την άμυνα. Είναι σημαντικό κομμάτι και πάντα προσπαθώ να βελτιώνω τις κινήσεις μου. Στόχος μου είναι πάντα οι επιτυχίες και θέλω να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να πάρει όλα τα τρόπαια".