Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Βίκυ Καγιά: "Δεν παντρεύομαι αυτή τη στιγμή"

Για γνωστό περιοδικό φωτογραφήθηκε η Βίκυ Καγιά και σε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη... σχέση της με τον Ηλία Κρασσά, το ενδεχόμενο να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας αλλά και τις φήμες που την θέλουν να ετοιμάζεται να συγκατοικήσει με τον αγαπημένο της.

«Δεν παντρεύομαι αυτή τη στιγμή. Υπήρξε παραπληροφόρηση και έγινε προφανώς κάποια παρεξήγηση, αλλά όλα καλά. Τώρα το τι θα γίνει αργότερα δεν μπορώ να το ξέρω» τόνισε στο "PEOLPE", σχετικά με τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να παντρεύεται με τον σύντροφό της.

Για τα σχέδιά της να αφήσει το σπίτι της στο Παλαιό Ψυχικό, η ίδια εξομολογήθηκε: «Χρειάζομαι μια αλλαγή, αλλά το σκέφτομαι ακόμη. Έχω κάποια πράγματα στη μητέρα μου, κοιτάζω ένα σπίτι που έχω βρει και μου αρέσει στο Κέντρο, μένω και κάποιες φορές στον Ηλία. Δεν έχω ακόμη αποφασίσει τι θα κάνω».

Όσο για το αν οι δυο τους σκοπεύουν να συγκατοικήσουν, το γνωστό μοντέλο ξεκαθάρισε: «Θεωρώ ότι αυτά τα πράγματα γίνονται και λίγο μόνα τους. Δεν λες “τώρα θα συγκατοικήσω, τώρα θα γίνει αυτό, τώρα θα γίνει το άλλο”. Με το πέρασμα του χρόνου, όσο περισσότερο καιρό περνάμε μαζί, όσο παραπάνω έχει ο ένας την ανάγκη του άλλου, τα πράγματα έρχονται φυσιολογικά».

Ακόμα, μιλώντας για την δημοσιότητα που έχει πάρει η σχέση της με τον επιχειρηματία, δήλωσε: «Όλο αυτό το θεωρώ λίγο υπερβολικό. Ένας άνθρωπος κάνει το επόμενο βήμα για να είναι καλά, να βγει το ραντεβού του, να γνωρίσει έναν άνθρωπο, να περνάει ωραία και ξαφνικά… γάμος, συγκατοίκηση, βαφτίσια. Όλες έχουμε περάσει από σχέσεις που είναι φρέσκες. Όλες έχουμε βγει από σχέσεις που δεν πέτυχαν και ξεκινάμε κάτι καινούριο. 

Εγώ είμαι ανοιχτή και στο να συγκατοικήσω και στο να παντρευτώ, αλλά τα πράγματα θέλουν το χρόνο τους και θα γίνουν όταν πρέπει να γίνουν. Και αν δεν γίνουν, πάλι κάτι θα σημαίνει αυτό» , ενώ σχετικά με το αν θέλει να αποκτήσει παιδιά, επεσήμανε: «Θεωρώ ιερό το θεσμό της οικογένειας και αγαπώ τα παιδιά. Από μικρή, αν διαβάσεις συνεντεύξεις μου, λέω πως θα ήθελα να κάνω παιδιά και οικογένεια. Όχι όμως γιατί “πρέπει”, αλλά αν έρθει ως φυσική εξέλιξη μιας ευτυχισμένης σχέσης».