Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Αν πιει ένα ακόμα ποτό κινδυνεύει να χάσει τη ζωή του ο Ντέρικ Γουίμπλεϊ - Είχε νοσηλευτεί σε κωματώδη κατάσταση στο νοσοκομείο [Σκληρές εικόνες]

Μερικές γουλιές ακόμη και το αποτέλεσμα θα είναι μοιραίο. Αυτό είπαν οι γιατροί στον Ντέρικ Γουίμπλεϊ, ο οποίος έφτασε στο σημείο να νοσηλευτεί για ένα μήνα λόγω του εθισμού του στο αλκοόλ και την πρώτη βδομάδα βρισκόταν σε κωματώδη κατάσταση. Όπως ομολόγησε κι ο ίδιος ο frontman της ροκ μπάντας «Sum 41» και υποψήφιος για Grammy μουσικός: «Εάν πιω ακόμα ένα ποτό θα πεθάνω»!

Ο Καναδός ροκ σταρ, πρώην σύζυγος της Αβρίλ Λαβίν, υπέφερε στο κρεβάτι του νοσοκομείου και όπως διαγνώστηκε τα νεφρά και το συκώτι του έχουν υποστεί πολύ μεγάλη βλάβη. Έχουν καταστραφεί σε βαθμό που –πλέον- ένα ποτό μπορεί να τον σκοτώσει.



Ο ίδιος θέλοντας να προειδοποιήσει τους θαυμαστές του για τις καταστροφικές συνέπειες του αλκοόλ στον οργανισμό περιέγραψε τα όσα έζησε μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του. «Ήμουν πολύ άρρωστος και βρέθηκα στο νοσοκομείο λόγω της κακής συνήθειας μου να πίνω για χρόνια. Έπινα πολύ κάθε μέρα. Μέχρι μία βραδιά που ενώ καθόμουν στο σπίτι και σερβίρω στον εαυτό μου ακόμα ένα ποτό για να δω μία ταινία, ξαφνικά άρχισα να μη νιώθω καλά», έγραψε.



Συνέχισε την περιγραφή της κατάστασης, γράφοντας: «Κατέρρευσα και βρέθηκα στο έδαφος αναίσθητος. Με βρήκε η μνηστή μου και με μετέφερε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, όπου με έβαλαν επειγόντως στην εντατική. Ήμουν σε κώμα για μία εβδομάδα, κολλημένος με βελόνες και με ορό. Όταν ξύπνησα φρίκαρα. Οι γιατροί μου είπαν ότι ένα ποτό μπορεί να με σκοτώσει, καθώς τα νεφρά και το συκώτι μου έχουν καταρρεύσει».