Τα αυτοκίνητα αποκτούν «όραση» ικανή να ανιχνεύσει πεζούς στο δρόμο και παράλληλα, να δώσει εντολή στον... «εγκέφαλο» του οχήματος να σταματήσει.
Το σύστημα που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να «βλέπει» τους πεζούς και να φρενάρει, θα αποτελείται από δύο κάμερες τοποθετημένες στο παρμπρίζ.
Οι δύο κάμερες - που προσδίδουν στο όχημα τη δυνατότητα να «βλέπει» στερεοσκοπικά - θα έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν το μέγεθος του αντικειμένου που βρίσκεται μπροστά από το όχημα καθώς και την απόσταση που το χωρίζει από το αυτοκίνητο.
Επιπλέον, ένα ειδικό ραντάρ με αισθητήρες θα συνδράμει στον «εντοπισμό» αντικειμένων σε απόσταση που θα ξεπερνά τα 180 μέτρα.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα του συστήματος είναι το ότι θα επιτρέπει - χάρη στο ραντάρ που διαθέτει - τη δυνατότητα στον οδηγό να πραγματοποιήσει επείγουσες πλην ακριβείς μανούβρες, ενώ κινείται με μεγάλη ταχύτητα.
Ειδικοί από το χώρο του αυτοκινήτου, τονίζουν ότι αρχικά το κόστος τοποθέτησης του συστήματος στερεοσκοπικής κάμερας θα είναι ιδιαίτερα υψηλό.
protothema
Το σύστημα που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να «βλέπει» τους πεζούς και να φρενάρει, θα αποτελείται από δύο κάμερες τοποθετημένες στο παρμπρίζ.
Οι δύο κάμερες - που προσδίδουν στο όχημα τη δυνατότητα να «βλέπει» στερεοσκοπικά - θα έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν το μέγεθος του αντικειμένου που βρίσκεται μπροστά από το όχημα καθώς και την απόσταση που το χωρίζει από το αυτοκίνητο.
Επιπλέον, ένα ειδικό ραντάρ με αισθητήρες θα συνδράμει στον «εντοπισμό» αντικειμένων σε απόσταση που θα ξεπερνά τα 180 μέτρα.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα του συστήματος είναι το ότι θα επιτρέπει - χάρη στο ραντάρ που διαθέτει - τη δυνατότητα στον οδηγό να πραγματοποιήσει επείγουσες πλην ακριβείς μανούβρες, ενώ κινείται με μεγάλη ταχύτητα.
Ειδικοί από το χώρο του αυτοκινήτου, τονίζουν ότι αρχικά το κόστος τοποθέτησης του συστήματος στερεοσκοπικής κάμερας θα είναι ιδιαίτερα υψηλό.
protothema