Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

«Οι Λίβυοι με γρονθοκόπησαν»

«Οι Λίβυοι με γρονθοκόπησαν» Μετά από τη γραπτή δήλωση την οποία και δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο facebook ο Ράφικ Τζεμπούρ απάντησε στα όλα του καταλογίζει η “Le Buteur” με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα. «Ο Τζεμπούρ αμύνεται… «Οι Λίβυοι έδειξαν δειλία δίνοντάς μου γροθιά»», αναφέρει στον τίτλο του το σχετικό δημοσίευμα της.

Σε αυτό ο αλγερινός άσος του Ολυμπιακού ξεκαθαρίζει, για άλλη μια φορά, ότι τα όσα του καταλογίζουν είναι ψέματα και πως ποτέ δεν συμπεριφέρθηκε με ασέβεια απέναντί στους Λιβύους.

«Δεν έχω προσβάλει κανέναν. Εδώ δεν μπορώ να μιλήσω καλά αραβικά», σχολιάζει ο Τζεμπούρ στην “Le Buteur”. «Κατηγορηματικά διαψεύδω ότι έχω προσβάλει ή απευθύνθηκα επιθετικά σε οποιονδήποτε. Απλώς προσπάθησα σε μια φάση να προστατεύσω την μπάλα με το σώμα μου. Οι παίκτες της Λιβύης με πέταξαν στο χορτάρι. Προσπάθησα να προστατεύσω τον εαυτό μου. Στο τέλος του αγώνα όμως ένας παίκτης μου έριξε μια μπουνιά και τότε προσπάθησα να προστατεύω τον εαυτό μου. Είναι λυπηρό να συμπεριφέρονται με τον τρόπο αυτό. Η βία δεν έχει καμία θέση στο ποδόσφαιρο», αναφέρει ο Αλγερινός επιθετικός.

Τέλος ο Αλγερινός άσος για άλλη μια φορά προσπαθεί να… συνετίσει τους συμπατριώτες του ζητώντας να μην παρεκτραπούν στο παιχνίδι που θα γίνει στην Αλγερία.

Πηγή: Sport-fm.gr