Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ρένα Μανιού: Η θεία του Τοροσίδη το mail και οι απειλές

Για όσους δεν την γνωρίζουν είναι η θεία του Βασίλη Τοροσίδη, η οποία είχε γράψει κάποτε ένα βιβλίο....

Ένα βιβλίο για το Ελληνικό ποδόσφαιρό, στις σελίδες του οποίου έκανε αναφορές για τα όσα έζησε δίπλα στον ανιψιό της.

Τότε μάλιστα κάποιοι υποστήριξαν ότι τα έχωνε στον Βασίλη, με αποτέλεσμα ο παίκτης σήμερα της Ρόμα να κινηθεί εναντίον της με αγωγή.

Μου έστειλε λοιπόν ένα γράμμα. Το οποίο και παραθέτω όπως είναι: «Νάσο μου γνωριζόμαστε σχεδόν είκοσι χρόνια, από τότε που ήμασταν μαζί στον Αντέννα.

Δεν ήμασταν μόνο συνάδελφοι ,μας συνέδεε και μια βαθιά και αληθινή φιλία που διαρκεί έως σήμερα. Αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισαν να σου στείλω το γράμμα αυτό σήμερα. Για να σου διηγηθώ τα όσα τρομερά μου συνέβησαν καθώς με δική μου επιθυμία ζήτησα να με μεταφέρουν στο αθλητικό τμήμα τότε του ΑΝΤΕΝΝΑ. Μέχρι τότε δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με το αθλητικό ρεπορτάζ και φυσικά δεν είχα ιδέα τι θα αντιμετωπίσω. Δεν γνώριζα τι σημαίνει Ελληνικό ποδόσφαιρο και πόσο βρώμικος είναι αυτός ο χώρος. Ο λόγος που ζήτησα να πάω στο αθλητικό τμήμα ήταν προσωπικός και αφορούσε το 3ο παιδί της μεγάλης μου αδελφής ,ο όποιος είχε μεγάλο ταλέντο στο ποδόσφαιρο. Ο Βασίλης Τοροσίδης ήταν η αιτία που βρέθηκα σε ένα χώρο ο οποίος θυμίζει» κόλαση». Είχα συμπληρώσει ήδη 15 χρονιά στο κανάλι και ουδέποτε είχε δημιουργηθεί κάποιο θέμα με μένα. Ήμουν πάντα χαμηλών τόνων και αυτό που με ενδιέφερε πάνω από όλα ήταν να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Δυστυχώς η επιλογή μου να Πάο στο αθλητικό τμήμα απέβη μοιραία για την μετέπειτα πορεία μου στο συγκεκριμένο κανάλι άλλα και γενικότερα. Ο λόγος που με έκανε να ασχοληθώ με τα αθλητικά ήταν ότι ήθελα να έχω ένα κάλο πόστο για να μπορέσω να αναδείξω το ποδοσφαιρικό ταλέντο του ανιψιού μου μιας και όλοι γνωρίζουμε πως στην Ελλάδα αν δεν έχεις «μπάρμπα στην Κορώνη» χάνεσαι, εξαφανίζεσαι.

Εκείνη την εποχή ο ανιψιός μου έπαιζε στην Ξανθή, και όταν λέω έπαιζε μη φανταστείς τίποτε σπουδαίο.Ο προπονητής αν το έβαζε θα το έβαζε στα 5 τελευταία λεπτά του αγώνα, δεν τον υπολόγιζαν επειδή ήταν φτωχόπαιδο και δεν είχε άκρες. Εν αντίθεση με άλλους συμπαίκτες τους οι οποίοι αν και ήταν πολύ κατώτεροι του ήταν όμως παιδιά Δημαρχών, Μεγαλογιατρών κτλ κτλ και γι αυτό ήταν πάντα στην ενδεκάδα της ομάδας. Ήθελα να μη χαθεί το ταλέντο του ανιψιού μου, ήθελα να νικήσω ολα αυτί τα θηρία και να αποδείξω πως σε αυτή τη χωρα μπορεί να προχωρήσει και ενα φτωχο παιδι με την αξια του. Το ειχα παρει προσωπικα το θεμα και ειχα ορκιστει και στον εαυτο μου αλλα και στον Βασιλη οτι δεν θα τον αφησω να χαθει. Τοτε ανοιξαν οι πυλες της κολασεως για μενα,μονο για μενα.Εγω ειχα γινει ο στοχος γιατι εγω ημουν μπροστα. Τον Βασιλη δεν τον γνωριζε σχεδον κανεις. Ειχα μπει κατ ευθειαν στα βαθεια, ξεκινησα να μοιραζω dvd με τις καλυτερες φασεις του ανηψιου μου σε μεγαλοπαραγοντες, σε προπονητες, σε προεδρους ομαδων οπως π.χ στον κ.Βαρδηνογιαννη . Ειχα βρει τον τροπο να εχω αμεση επαφη με ολους αυτους που διοικουσαν το Ελληνικο ποδοσφαιρο.

Δεν ειχα κρυψει απο την ηγεσια του ΑΝΤΕΝΝΑ τις προσδοκιες μου ,δε ηθελα να κανω τιποτε που δεν θα γνωριζε το καναλι. Ο σταθμος με βοηθησε και με το παραπανω,αυτο πρεπει να το τονισω επειδη δεν θελω να φανω αχαριστη. Παρα πολλες φορες εκλεινα ραντεβου με μεγαλοπαραγοντες με δημοσιογραφους του αθλητικου χωρου και πηγαινα μαζι με τον ανηψιο μου για να τον μαθουν, να τον γνωρισουν. Με ολες τις ομαδες ειχα αποκτήσει πολυ καλες σχέσεις, έκτος απο την Α.Ε.Κ επειδη δεν ειχα προσβαση. Ολα πηγαιναν κατ’ ευχην και ηδη το ονομα του ανιψιού μου άρχισε να γίνεται γνωστο. Ο ιδιος ηταν πολυ χαρουμενος επειδή είχα κατορθώσει το ακατόρθωτο, δηλαδη να γινει γνωστος και να συζητιέται το όνομα του. Ημασταν σε μεταγραφικη περιοδο οταν ο ιδιος καθαρα μου ζητησε να ερθω σε επαφη με την ΑΕΚ. Ομως δεν γνωριζα κανεναν απο την ΑΕΚ, και αναγκαστηκα να ζητησω την βοηθεια του πολυ καλου μου φιλου του Δημητρη Ριζου. Μου πε οτι εχει καποιον αθλητικο στην εφημεριδα ο οποιος εχει πολυ στενη φιλια με τον Ιλια Ιβιτς τον τοτε τεχνικο διευθυντη της ομαδας. Συναντηθηκα μαζι του και μου δωσε το τηλεφωνο του Ιβιτς με τον οποιο ηρθα αμεσως σε επαφη. Μεχρι στιγμης δεν υπηρχε κανενα προβλημα ασχετα απο το γεγονος οτι ολα γινοταν με τη βοηθεια φιλων. Για αξιοκρατια ουτε λογος να γινεται. Οντως η ΑΕΚ εδειξε ενδιαφερον για τον ανιψιό μου, ομως δεν ειχε την ιδια γνωμη και ο Προεδρος της ομαδας του ο κ.Πανοπουλος ο οποιος καθως αρχισε να γινεται ντορος γυρω απο το ονομα του Βασιλη, ετριβε τα χερια του επειδη τον προοριζε στον ΟΣΦΠ.

Πολύ αργότερη έμαθα την ιδιαίτερη σχέση που είχε η ομάδα του Πανοπουλου με τον ΟΣΦΠ. Πολυ αργοτερα εμαθα πολλα, ομως ηδη ηταν πολυ αργα για μενα, επρεπε να πληρωσω το τιμημα και το τιμημα ηταν μεγαλο αφου τολμησα και μιλησα με τον Ιβιτς χωρις να ρωτησω τον αρχηγο του Ελληνικου ποδοσφαιρου. Εγω εκανα οτι ηθελε ο ανιψιός μου, εγω εκανα το χρεος μου απενατι στο παιδι της αδελφης μου. Ενα απογευμα με πλησιασε καποιος που δεν γνωριζα και μου ειπε ψυθιριστα «σταματα να ασχολεισαι γιατι θα βρεθεις σε κανα χαντακι». Τρομαξα, και η πρωτη μου κινηση ηταν να απευθυνθω στο Α.Τ. Κηφισιας και να κανω μια καταγγελια για απειλη κατα της ζωης μου. Αρχισα να νιωθω οτι εχω μπει σε εξαιρετικα επικινδυνο χωρο με ανθρωπους που πραγματι δε θα δισταζαν να σε σκοτωσουν αν πηγαινες κοντρα στα δικα τους θελω. Ο Διευθυντής του αθλητικού στον Αντεννα μου είχε πει με πολύ καλή διάθεση πως πρέπει να προσέχω γιατί με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ δεν παίζεις και πως ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κουμαντάρει το Ελληνικό ποδόσφαιρο άλλα και την Ελλάδα!!!

Σκεφτηκα οτι ολα αυτα ισως ειναι υπερβολες και αντιδρουν ετσι επειδη η μεταγραφη του Βασιλη στην ΑΕΚ ηταν σχεδον γεγονος. Τοτε ως δια μαγειας ο Βασιλης βρεθηκε εκτος Εθνικης ελπιδων,τρελλαθηκα. Χοντραίνει το παιχνίδι σκέφτηκα και πήγα κατευθείαν στην ΕΠΑΕ (νυν σουπερ Λιγκα) και εκεί βρηκα τον γ.γ.της ΕΠΑΕ τον κ.Μπαμπη Παυλοπουλο θείο ενός πολύ καλού μου φίλου. Μπροστά μου τηλεφώνησε στον Γκαγκατση τον πρόεδρο τότε της ΕΠΟ και μου πε να μην ανησυχώ γιατί ο Βασίλης θα ξαναμπεί στην Εθνική αρκεί να μην τα βάζω με τον ΟΣΦΠ. Άρχισα να συνδεω το παζλ και ολα με οδηγουσαν σε αυτο που μου ειχε πει ο Διευθυντης μου στο αθλητικο του Αντεννα,πως στην Ελλαδα κουμαντο κανει ο ΟΣΦΠ!

Δε πτοήθηκα συνέχισα τις επαφές μου με την ομάδα που είχε επιλέξει να πάει ο ανιψιός μου,και τελικά όντως η ΑΕΚ τον ζήτησε και επισήμως από την Ξάνθη. Το έγραψαν όλες οι εφημερίδες που πρόσκεινται στην ΑΕΚ,»είμαστε πολύ κοντά στη μεταγραφή του Τοροσιδη από την Ξάνθη στην ομάδα μας». Χαιρομουν αλλα κατι μεσα μου με ετρωγε. Οσοι συναδελφοι εκαναν ρεπορταζ του ΟΣΦΠ ειχαν αρχισει να με χλευαζουν, να με ειρωνευονται και ενιοτε να με απειλουν του τυπου «δεν ξερεις που εμπλεξες». Τον Ιανουάριο του 2007 στη χειμερινή μεταγραφική περίοδος καλεί στο γραφειο του τον ανιψιό μου ο Πανοπουλος ο Προεδρος της Ξάνθης.

Του εξηγει τους λογους που πρεπει να πει οχι στην ΑΕΚ ,και ο Βασιλης τελικα υπογραφει στον ΟΣΦΠ. Το μαθα απο το ραδιοφωνο,δεν πιστευα στα αυτια μου, οχι γιατι ειχα κανα προβλημα αλλα επειδη ηξερα τι θα επακολουθησει σε σχεση με μενα. Ο Βασιλης δεν μου εδωσε ποτε καμια εξηγηση, αρχισε να δινει συνεντευξεις και στις συνεντευξεις με κατηγορουσε και ελεγε πως εγω τον πιεζα να παει στην ΑΕΚ ενω εκεινος ηταν παντα…Ολυμπιακος.

Ζουσα εναν εφιαλτη, περπατουσα στον δρομο με τις λευκες και δεν ηξερα τι αλλο μπορει να μου συμβει. Προσπαθουσα να απαντησω στις προκλητικες συνεντευξεις του αλλα δεν μου εδινε βημα κανεις. Ακομη και η ΑΕΚ δισταζε να μου δωσει βημα για να απαντησω. Ο Μπαμπουλας ειχε κανει το θαυμα του και μου χε κλεισει ολες τις πορτες. Δεν ειχα τροπο να εξηγησω πως εγω δεν φερω ουδεμια ευθυνη και πως εγω εκανα απλα οτι μου ζητουσε ο ανιψιός μου. Ολα τα ΜΜΕ ,τα site και τα blogs ειχαν επιδοθει σε μια ανευ προηγουμενου λασπολογια σε βαρος μου. Ενιωθα μονη,απομονωμενη και απροστατευτη. Εκεινες τις στιγμες που εγω προσπαθουσα να καταλαβω που ειχα φταιξει, χτυπησε το τηλεφωνο, ηταν απο εναν εκδοτικο οικο. Αφου μου μιλησαν με εξαιρετικα κολακευτικα λογια μου ζητησαν την αδεια να γραψουμε ενα βιβλιο με θεμα οσα ειχα καταφερει στη ζωη μου…γενικοτερα.

Μου αρεσε η ιδεα, αλλωστε σε ποιον δε θα αρεσε, ειδικα οταν μου ειπαν οτι θα αναλαβουν και ολα τα εξοδα του βιβλιου. Δεχθηκα ,ειχα και καποιους συναδελφους οι οποιοι ειχαν βαλθει να με πεισουν να δεχθω.

Δεχθηκα λοιπον να γραψω ενα βιβλιο για μενα,για την πορεια μου,πως ξεκινησα απο την Ξανθη για να παω στην Αθηνα για να κανω το ονειρο μου πραγματικοτικοτητα, να γινω δημοσιογραφος. Εγραψα για ολα οσα ειχα πετυχει σημαντικα η ασημαντα και φυσικα μεσα σε οσα ειχα πετυχει καμαρωνα και για οσα ειχα πετυχει σχετικα με τον ανηψιο μου. Θεωρω οτι ολη αυτη η ιστορια με το βιβλιο ηταν μια καλοστημενη παγιδα,μια ακομη παγιδα των Αθλιων που διοικουν το Ελληνικο ποδοσφαιρο. Εγω υποτίθεται οτι έγραψα ένα βιβλιο για μενα. και στα ΜΜΕ παρουσιαστηκε ως ενα βιβλίο το οποιο εγραψα μονο για να εκδικηθω τον ανιψιό μου επειδη ταχα τον ζηλεύω. Κατ αρχην δεν ήμουν μονο εγώ ο συντάκτης του βιβλιου, εγω ειχα γραψει τον κορμο, υπήρξαν τουλάχιστον 4 δημοσιογραφοι που συμπληρώσαν τα… δικα τους. Την παρουσιαση του βιβλιου εκανε ο δημοσιογραφος κ.Κυριακος Θωμαιδης και θα πρεπει να τονισω οτι ο ΑΝΤΕΝΝΑ εστειλε συνεργειο και καλυψε την παρουσιαση ενω δεχθηκα και πολλα συγχαρητηρια απο την ηγεσια του καναλιου. Μετα την παρουσιαση, σε 2 ημερες με ειχαν καλεσει απο το γραφειο προσωπικου και μου επιδοθηκε μια αγωγη την οποια ειχε υποβαλει ο ανιψιός μου και ουτε λιγο ουτε πολυ μου ζητούσε 1.000.000 ευρω για συκοφαντική δυσφήμηση. Την επομενη ημέρα το θεμα εγινε πρωτοσελιδο σε μια κωλοφυλλαδα με τιτλο η θεια του Τοροσιδη πνεει μένεα εναντιον του ανιψιού της και τον κατηγορεί για αλαζονεία. Ο τιτλος του βιβλίου ηταν αυτός που σε παρέπεμπε σε λάθος συμπερασματα ομως δεν τον ειχα επιλέξει εγω, τίποτε απο το εξώφυλλο του βιβλίου δεν ήταν δικη μου επιλογή. Αν ειχα την ανεση να επιλεξω εναν τιτλο θα επελεγα το «ΤΡΕΧΑ ΡΕΝΑ» Αυτο το βιβλίο το οποιο δε διαβασε σχεδον κανεις αφου εγώ με δικη μου πρωτοβουλία και εισαγγελική παρέμβαση ζήτησα και απαίτησα την απόσυρση, αφορούσε εμενα,τα την δικη μου ζωη και οχι τη ζωη κάποιου αλλου. Στη δουλεία μου το κλίμα είχε αρχίσει να βαραίνει και κάποιοι ορκισμένοι εχθροι μου, περίμεναν και κατέστρωναν το τελικό χτύπημα.

Οντως στα μεσα Μαιου με πηρε τηλεφωνο ο τοτε διευθυντής μου κ.Μιχελακης και μου ανακοινώσε τη λύση της συνεργασιας μου με τον ΑΝΤΕΝΝΑ. Τον ρωτησα ποιος ειναι ο λογος της απολυσης μου και η απαντηση ηταν οτι μπηκα σε ξενα χωραφια. Ξαναρωτησα τον γενικο διευθυντη του Αντεννα κ.Χαραμη και μου πε πως με μπλεξανε, και πως ημουν πολυ αθωα για να αντεξω σε ενα τοσο βρώμικο χωρο όπως αυτον του Ελληνικού ποδόσφαιρου. Καποιοι συναδελφοι μου ειπαν οτι εχασα τη δουλεια μου με εντολη ΟΣΦΠ.

Καποιοι αλλοι οτι με απελυσαν με εντολή του Τοροσιδη. Το μονο σίγουρο είναι πως από τότε έκλεισαν ολες οι πόρτες για μενα! Οπου και αν πηγα να ζητήσω δουλεία άκουγα διαρκώς την ιδια απάντηση», Ρενα θελουμε να σε πάρουμε άλλα θα βρουμε το μπελά μας με τον Κοκκαλη». Μετα απο 6 χρονια που βρισκομαι στη ανεργία, οχι λογω κρισης αλλα επειδή θέλησα να βοηθησω να μη χαθει το ταλέντο του ανιψιού μου, έχω να πω πως δεν υπάρχει Ελληνικό ποδοσφαιρο, υπάρχουν μονο κλίκες και το αφεντικό είναι αυτός που ξερει να λαδώνει και να χρηματίζει τους πάντες για να κάνει κουμάντο σε ολα τα επίπεδα. Ξερω πως δε θα βρω δουλειά όσο υπάρχει τοση βρωμιά στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως ξερω οτι ποτε δεν θα καθαρίσει απο τη βρωμια το Ελληνικό ποδόσφαιρο.

nassos blog