Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Η άγρια επίθεση της Ελένης Μενεγάκη στην Κατερίνα Ζαρίφη, το σοκ και τα ουρλιαχτά!

Εξαφανίσου από τα μάτια μου! Τι ήρθες να κάνεις εδώ;

Θέλεις να αρρωστήσω; Δεν ξέρεις ότι είμαι έγκυος κι έρχεσαι άρρωστη κοντά μου;"

Η Ελένη είχε πάθει σοκ! Μάταια προσπαθούσαν να την ηρεμήσουν όλοι. "Φύγε τώρα από μπροστά μου", φώναζε.

Και μάλιστα όχι σε όποιον κι όποιον, αλλά στην πιο στενή της συνεργάτιδα, την Κατερίνα Ζαρίφη.

Η τελευταία είχε προσβληθεί από γαστρεντερίτιδα και μάλιστα είχε ειδοποιήσει από νωρίς την Ελένη ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορούσε να πάει στην εκπομπή.

Πάντως αν και καταβεβλημένη από τον ιό, έσφιξε τα δόντια και πήγε τελικά στο στούντιο αφού δεν ήθελε να λείπει από το πάνελ.

Όταν την είδε όμως η Μενεγάκη, γύρισε το μάτι της. Δεν την άφησε καν να την πλησιάσει ουρλιάζοντας: "Τι θέλεις εδώ; Σήκω φύγε τώρα".

Στην αρχή κάποιοι πίστεψαν ότι οι δύο γυναίκες "σκοτώνονταν" για την εκπομπή (είχαν κυκλοφορήσει και τα σενάρια μεταγραφής της Ζαρίφη στο "Σπίτι μου, σπιτάκι μου" της Σπυροπούλου, τα οποία δεν ισχύουν), όμως η αλήθεια ήταν διαφορετική.