Πέμπτη, 22 Μαΐου 2014

Οι 6 πιο ανώδυνες τακτικές για να χάσετε κιλά!

Εάν η ιδέα του γυμναστηρίου ή του βραστού μπρόκολου σας κάνει να τρέμετε, θα πρέπει να ανακαλύψετε πιο απλούς και... ανώδυνους τρόπους να απαλλαγείτε από μερικά κιλά.

Δείτε μερικές τακτικές που θα σας βοηθήσουν να γλιτώσετε καθημερινά αρκετές θερμίδες.

1. Παίξτε Candy Crush
Τα παιχνίδια μας κάνουν να ξεχνιόμαστε κι έτσι οι λιγούρες γίνονται λιγότερο έντονες, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Appetite.

2. Κρύψτε τις σοκολάτες
Ερευνητές από τη Νέα Υόρκη υποστηρίζουν ότι ένας δυνατός σύμμαχος στο αδυνάτισμα είναι η... τεμπελιά! Στο πλαίσιο πειράματος που πραγματοποίησαν σε μια ομάδα φοιτητών, διαπίστωσαν ότι αν ένα φρούτο βρίσκεται στο οπτικό μας πεδίο είναι πιο πιθανό να το προτιμήσουμε σε σχέση με ένα μπισκότο που βρίσκεται κρυμμένο στο ντουλάπι της κουζίνας.

3. Μην ξενυχτάτε
Ο καθημερινός ύπνος που δεν ξεπερνά τις 5 ώρες μπορεί να ανεβάσει το δείκτη της ζυγαριάς μας έως και κατά 30%, αναφέρει μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση American Journal of Epidemiology. Η κούραση που μας συνοδεύει την επόμενη ημέρα κάνει τις λιγούρες πιο έντονες, καθώς αναζητάμε τη ζάχαρη και τα παχυντικά φαγητά προκειμένου να αναπληρώσουμε την ενέργεια που μας λείπει.

4. Φάτε καθιστοί
Το απερίσκεπτο τσιμπολόγημα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της ζυγαριάς. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ στις ΗΠΑ υποστηρίζουν ότι όταν τρώμε χρειάζεται... οργάνωση, ώστε να μην ξεφεύγουμε με τις ποσότητες.

5. Κάντε μια βόλτα
Η συσσώρευση λίπους, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς, συνδέεται άμεσα με το στρες, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Psychoneuroendocrinology. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο UCSF της Καλιφόρνια διαπίστωσαν ότι τα άτομα που αντιμετωπίζουν αυξημένα επίπεδα στρες έχουν την τάση να «ξεσπούν» στα γλυκά και το πρόχειρο φαγητό.

6. Βάλτε στη ζωή σας τα μπαχαρικά
Τα καυτερά γεύματα μπορούν να «ξεγελάσουν» τον εγκέφαλό μας και να μας κάνουν να καταναλώσουμε μικρότερες ποσότητες φαγητού, υποστηρίζουν Δανοί ερευνητές. Η καυτερή πιπεριά, για παράδειγμα, είναι μια καλή επιλογή που θα μας βοηθήσει να γλιτώσουμε περιττές θερμίδες από ένα γεύμα.


onmed.gr