Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Πάνος Μουζουράκης: «Η Μαρία στο πρώτο ραντεβού προσπάθησε να μου...»

Ο Πάνος Μουζουράκης παραχώρησε συνέντευξη σε τηλεοπτική εκπομπή και μίλησε μεταξύ άλλων για το πρώτο ραντεβού με την Μαρία Σολωμού:

«Όταν γνώρισα την Μαρία ήξερα ότι είχε σχέση και είχε ένα παιδί... Την έβλεπα και την θαύμαζα και έλεγα ότι εγώ δεν μπορώ να την έχω. Την κάλεσα να έρθει να δει την πρεμιέρα του rent και ήρθε και πήγαμε και για ένα ποτάκι και προσπάθησε να μου πλασάρει την φίλη της. Μου έκανε το προξενιό με την φίλη της, η οποία ήταν πάρα πολύ όμορφη, αλλά εγώ ήθελα τη Μαρία. Μάλλον το κατάλαβε και έτσι ήρθαμε πιο κοντά.... Η πρώτη εντύπωση της Μαρίας για μένα ήταν "αχ τι ωραίο παιδί, τι κούκλος", και μετά άνοιξα το στόμα μου και είπε "τι κρίμααα"» είπε ο τραγουδιστής.

Πηγή: filathlos