Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ! Χάκερς κλειδώνουν τα iPhone και στη συνέχεια ζητάνε λεφτά για να το ξεκλειδώσουν

Το είδαμε κι αυτό. Τελικά η τεχνολογία προχωρά με αλματώδεις ρυθμούς αλλά αναρωτήθηκε κανείς αν όλη αυτή η εξέλιξη μας κάνει όμηρους; Η παραβίαση με σκοπό τα χρήματα έχει επιβεβαιωθεί από τους χρήστες της υποστήριξης της Apple Κοινοτήτας όπου ένας πελάτης-με όνομα veritylikestea στο φόρουμ της Apple- γράφει: «Δούλευα με το ipad μου πριν από λίγο, όταν ξαφνικά κλειδώθηκε μόνο του, χωρίς εγώ να του ζητήσω κάτι τέτοιο. Πήγα για να ελέγξω το τηλέφωνό μου και υπήρχε ένα μήνυμα στην οθόνη (είναι ακόμα εκεί), λέγοντας ότι η συσκευή μου είχε χαραχτεί από τον «Oleg Pliss» και αυτός/αυτή/αυτοί απαιτούσαν $ 100 USD/EUR [...] να το επιστρέψουν σε μένα».

«Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, με το ίδιο μήνυμα από τον «Oleg Pliss», γράφει ένας άλλος χρήστης με το όνομα Rojmer. «Υποθέτω ότι μπορώ να διαγράψω τα πάνντα στο τηλέφωνό μου, αλλά μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο από αυτό; Έχω αλλάξει τον κωδικό μου στο iCloud».

Η Sydney Morning Herald αναφέρει ότι ο IT εμπειρογνωμόνας για την ασφάλεια Κος Troy Hunt λέει ότι οι hackers χρησιμοποιούν ελλειπή διαπιστευτήρια σύνδεσης από τις πρόσφατες παραβιάσεις δεδομένων. Στη ουσία γίνεται το εξής: Η χρησιμοποίηση του ίδιου κωδικού σε πολλαπλές διαδικτυακές υπηρεσίες μπορεί να σας θέσει σε κίνδυνο.

«Είναι πολύ πιθανό όλα αυτά να συμβαίνουν επειδή κάποιοι αξιοποιούν το ίδιο κωδικό πρόσβασης που βρήκαν σε άλλη υπηρεσία» είπε ο κ. Hunt. «Ανεξάρτητα από το αν πιστεύετε ότι είναι πολύ δύσκολο κάποιος να μαντέψει ένα κωδικό πρόσβασης, αν έχει εκτεθεί σε μία άλλη υπηρεσία ή έχετε εκτεθεί σε μη κρυπτογραφημένα δεδομένα, τότε βάζετε σε κίνδυνο κάθε άλλη υπηρεσία όπου έχει τον ίδιο κωδικό».