Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Μέσι: «Αν δεν με θέλουν, να φύγω»

Ο Λιονέλ Μέσι ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Μπαρτσελόνα έως το 2018, αλλά η απώλεια του πρωταθλήματος και μια δήλωση του Αργεντίνου σούπερ σταρ έρχονται να...
ταράξουν τα νερά!

«Ο κόσμος της Μπαρτσελόνα είναι αυτός που θα αποφασίσει για το μέλλον μου, αν κι εγώ νιώθω ακόμη κοντά τους», είπε ο Μέσι ρίχνοντας το... μπαλάκι στους οπαδούς της Καταλανικής ομάδας, μετά τις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του για την απώλεια του ισπανικού πρωταθλήματος (1-1 με την Ατλέτικο στη Βαρκελώνη).

Ο Αργεντίνος πάντως, παραδέχθηκε πως δεν διανύει την καλύτερη περίοδο της καριέρας του κι έστειλε μήνυμα... αναγέννησης ενόψει της νέας χρονιάς: «Ξέρω πως δεν είμαι και στα... καλύτερά μου.

Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά και για εμένα προσωπικά και για την ομάδα. Είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε τον τίτλο στο τελευταίο παιχνίδι, αλλά δεν την εκμεταλλευτήκαμε.

Θα ήθελα να απολογηθώ στους φιλάθλους μας πως την επόμενη σεζόν θα τα καταφέρουμε καλύτερα».