Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Η συγκλονιστική άγνωστη ιστορία του συζύγου πασίγνωστης Ελληνίδας παρουσιάστριας που πέρασε στον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών

Το τραγικό γεγονός που σημάδεψε την ζωή του, τον έκανε να ευαισθητοποιηθεί περισσότερο από ποτέ στα ζητήματα που αφορούν τα παιδιά και τους ανθρώπους... Ύστερα στην ζωή του ήρθε...
η Χριστίνα Λαμπίρη και τα πανέμορφα μάτια της ζωντάνεψαν και πάλι το χαμόγελο του Θανάση Αδαμόπουλου...




«Ο θάνατος της κόρης μου με έκανε να αναθεωρήσω τον τρόπο που έβλεπα τον κόσμο» είχε πει σε συνέντευξή του καθισμένος στο γραφείο του στην Κοινότητα του Πικερμίου, ένα χώρο γεμάτο με φωτογραφίες της αδικοχαμένης του κόρης, ενός πανέμορφου κοριτσιού με μακριά ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια, ανοιχτόχρωμα και φωτεινά σαν τα δικά του.

 «Η βασική αιτία που με οδήγησε να ασχοληθώ με τα κοινά ήταν ο θάνατος της κόρης μου, αλλά και το ότι ένιωθα την ανάγκη να προσφέρω στους ανθρώπους γύρω μου. Ήταν η εργασιοθεραπεία μου, ήταν αυτό που με έκανε να ξεχνάω, ήθελα να δουλεύω -αν ήταν δυνατόν 20 ώρες το 24ωρο- για να είναι το μυαλό μου αλλού, να ξεπεράσω τις στενοχώριες, να τις απαλύνω. Δεν είχα και δεν έχω καμία φιλοδοξία, σε σχέση με την πολιτική. Εμένα η ζωή μου ήταν προδιαγεγραμμένη με ένα συγκεκριμένο τρόπο και γύρισε τούμπα. Το μόνο που με ένοιαζε πια ήταν το καλό του συνόλου» αναφέρει εξηγώντας έτσι την απόφασή του να δωρίσει το 2006 το ισόγειο της μεζονέτας που έχτιζε για τις κόρες του στην οδό Πικερμίου 42 για να γίνει νηπιαγωγείο – τα έξοδα του οποίου (από τα λειτουργικά, ρεύμα, νερό, τηλεφωνική γραμμή, μέχρι και τα έκτακτα) πληρώνει ο ίδιος.



Μεταξύ άλλων,  υλοποίησε την εκστρατεία για λιγότερα τροχαία ατυχήματα στους δρόμους του Πικερμίου λόγω του τραγικού χαμού της κόρης του.

Ο σύζυγος της Χριστίνας Λαμπίρη αποδίδει κάθε χρόνο στο Πικέρμι τιμές στον εορτασμό του Αγίου Χριστοφόρου, προστάτη των οδηγών και των ατυχημάτων.



Ο Θανάσης Αδαμόπουλος κατάφερε να περάσει στον δεύτερο γύρο των εκλογών με τον συνδυασμό «Συμμαχία Δημιουργίας» για την δημαρχεία του Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου,  με 2.586 ανθρώπους να του δείχνουν την προτίμησή τους.



Στο πλευρό του πάντα βρίσκεται η Χριστίνα Λαμπίρη, με την οποία παντρεύτηκε πριν από πέντε χρόνια, με έναν απόλυτα ρομαντικό και παραμυθένιο γάμο και από τότε, τιμούν τους όρκους που έδωσαν να είναι πάντα μαζί, στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα.