Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Με δάκρυα στα μάτια η Καίτη Φίνου αποκαλύπτει: “Πούλαγα το σώμα και….”

Φανερά συγκινημένη η Ελληνίδα ηθοποιός αποκαλύπτει….

Μπροστά στην κάμερα της εκπομπής “Πρωινό” βρέθηκε η ελληνίδα ηθοποιός Καίτη Φίνου. Η καλλιτέχνιδα μεταξύ άλλων μίλησε για το θέατρο, τη καριέρα της αλλά και τον τρόπο με τον οποίο όλα αυτά τα χρόνια την αντιμετώπισαν τα media. “Το θέατρο είναι η ζωή μου. Νιώθω ευτυχισμένη, θα ήθελα να ζούσε η μητέρα μου και να με έβλεπε”. Μεταξύ άλλων η καλλιτέχνιδα αναφέρθηκε και σε όλους εκείνους που δεν της έδωσαν την ευκαιρία να κάνει κάτι στο θέατρο: “Ήταν το παράπονό μου, να δουν…. Δεν θα με ένοιαζε και μαι κακή κριτική”. Όσο για τον τρόπο με τον οποίο την αντιμετώπισαν τα media η ηθοποιός θα πει μπροστά στην κάμερα της εκπομπής: “Το παράπονό μου είναι μεγάλο απο τα media. Πούλαγα το σώμα μου, τη ζωη μου για να πω δυο κουβέντες για το θέατρο”.

 
Πηγή: nataleme