Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Ζει ένα δράμα: Ποια είναι η κατάρα που ακολουθεί τη Βάνα Μπάρμπα;

Η Βάνα Μπάρμπα, σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα μίλησε για την έως τώρα καριέρα της. Άραγε έχει μετανιώσει για κάτι;
Ποια είναι η μεγαλύτερη κατάρα για εκείνη;

Πιο συγκεκριμένα, η ηθοποιός υποστήριξε:

«Θα ήθελα να είχα τότε, στην αλλοτινή μου μεγάλη δόξα, λίγη από τη γνώση που έχω τώρα. Θα χειριζόμουν αλλιώς τις καταστάσεις.


Για παράδειγμα, όταν βρέθηκα στην Ιταλία ή στην Αμερική, θα επέλεγα να μην ξαναγυρνούσα στην Ελλάδα, θα δοκιμαζόμουν στο εξωτερικό. Αυτό ήταν μεγάλο μου λάθος. Όμως τότε ήμουν απλώς ένα παιδάκι όμορφο και παρορμητικό, τρόμαξα με το Χόλιγουντ και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ. Αν είχα τότε λίγο μυαλό, πιστεύω πως θα έκανα διεθνή καριέρα.

Μα η ομορφιά μου ήταν η μεγάλη μου κατάρα! Δεν με άντεχαν πουθενά. Γι' αυτό και δεν είχα ποτέ φίλες. Σε όλη μου τη ζωή δεν ευτύχησα ποτέ να πω «αυτή είναι κολλητή μου» γιατί δεν είχα καμία γυναίκα δίπλα μου. Μόνο άντρες φίλους είχα, στρέιτ και γκέι. Οι γυναίκες δεν μ' έκαναν παρέα. Ατύχησα σ' αυτό. Αλλά όλοι οι όμορφοι άνθρωποι πιστεύω πως είναι καταραμένοι... (ανάβει δεύτερο τσιγάρο) Ξέρεις, πέρασα την απόλυτη καταστροφή τα προηγούμενα χρόνια: έφαγα όλη μου την περιουσία, ό,τι απέκτησα, έμεινα μόνη μου και ξαφνικά ξύπνησα και δεν είχα τίποτα.

Ήμουν κολλημένη με την κόρη μου, έπαθα έρωτα μαζί της και δεν ήθελα τίποτα άλλο στη ζωή μου. Ο πάτος με ξαναφέρνει στη δουλειά. Δημιουργώ και αυτό μ' αρέσει»