Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Ελεονώρα Μελέτη: «Ο παντρεμένος με τον οποίο τα έχω, είναι ο…»

H νέα της εκπομπή, τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να έχει σχέση με έναν παντρεμένο, αλλά και o Βύρωνας Βασιλειάδης, που τα δημοσιεύματα τον θέλουν να είναι ο νέο της σύντροφος ήταν μερικά από τα θέματα για τα οποία μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη καλεσμένη σε πρωινή εκπομπή, το Σάββατο.

«Ο παντρεμένος με τον οποίο τα έχω, είναι ο …αδερφός μου. Αυτό μου αποκάλυψαν κάποιες γυναίκες που βλέπουν το μέλλον κι εγώ το έγραψα στο blog μου για να προωθήσω την εκπομπή ουσιαστικά» εξήγησε η παρουσιάστρια στην εκπομπή «Στα Καλά Καθούμενα».

Όσο για το «Hashtag» της, δηλαδή την νέα της εκπομπή; Η παρουσιάστρια του Ε είπε: «Είναι καλύτερο από αυτό που είχα στο μυαλό μου. Οραματιζόμουν μόνο το δημοσιογραφικό κομμάτι, όχι το μοντάζ και τη σκηνοθεσία που είναι εξαιρετικά. Από τη στιγμή που οραματιστήκαμε το concept, κάναμε τη σκαλέτα με 50 λέξεις. Βρήκαμε αυτές που ήμασταν σύμφωνοι και οι δύο αλλά προκύπτουν κι άλλες λέξεις που μας αρέσουν πολύ»..

Τέλος, δεν απέφευγε να σχολιάσει και πρόσφατο δημοσίευμα που τη θέλει ζευγάρι με τον Βύρωνα Βασιλειάδη: «Κάνουμε πάρα πολλή παρέα. Το συζητάμε και δυο μας και λέμε ότι κανείς δε θα πιστεύει ότι είμαστε φίλοι, ούτε καν οι κοινοί μας φίλοι. Μπορεί ακόμα και στο περιβάλλον μας να περνάει απ’το μυαλό ότι δεν είμαστε μόνο φίλοι».