Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Κασίγιας: «Δεν χρειάζεται να κοιτάμε πίσω»

Χαρούμενος με την έλευση του Κάρλο Αντσελότι στη Ρεάλ Μαδρίτης, χωρίς να κοιτάζει τι έγινε την περσινή σεζόν, δήλωσε ο Ίκερ Κασίγιας. «Έχω κάνει μόνο κάποιες προπονήσεις με τον Κάρλο, δε γνωρίζω ποιες διαφορές έχει με τον Μουρίνιο, αλλά δε χρειάζεται να κοιτάμε πίσω», τόνισε ο αρχηγός της ισπανικής ομάδας.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ίκερ Κασίγιας στον ισπανικό Τύπο

Για την παρουσία πλέον του Κάρλο Αντσελότι στην τεχνική ηγεσία της ομάδας:
«Είχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω κατά τη διάρκεια των διακοπών μου. Όπως πάντα είναι πρόκληση όταν έρχεται ένας νέος προπονητής. Γενικά είμαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος που αρχίσουμε μία νέα σεζόν στη Ρεάλ. Είναι νικητής, κάτι που φαίνεται σε όλους, και φρόντισε να το ξεκαθαρίσει από την αρχή. Ο σύλλογος δεν πήρε τίτλους πέρυσι. Θέλουμε να πετύχουμε τους στόχους μας και στις τρεις διοργανώσεις».

Για τις διαφορές που έχει παρατηρήσει ανάμεσα στον Ιταλό προπονητή και τον Ζοσέ Μουρίνιο:
«Έχω κάνει μόνο κάποιες προπονήσεις με τον Κάρλο, δε γνωρίζω ποιες διαφορές έχει με τον Μουρίνιο, αλλά δε χρειάζεται να κοιτάμε πίσω. Είμαι ευγνώμων στον Μουρίνιο για όσα πρόσφερε στη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά τώρα πρέπει να κάνουμε μία νέα αρχή και να ελπίζουμε ότι ο σύλλογος μπορεί να φτάσει ψηλά».

Για το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης για την απόκτηση του Γκάρεθ Μπέιλ: «Μιλάμε για έναν παίκτη που ειλικρινά συγκαταλέγεται στους τρεις ή τέσσερις καλύτερους της Ευρώπης και είναι φυσιολογικό να γίνεται ντόρος. Πρόκειται για έναν καθοριστικό παίκτη. Η αγορά είναι ακόμα ανοιχτή και είμαι σίγουρος πως κάποιος θα έρθει πριν την έναρξη του πρωταθλήματος».

Για τον ανταγωνισμό που υπάρχει στη θέση του τερματοφύλακα μέσα στην ομάδα: «Ο ανταγωνισμός είναι υγιής. Υπάρχουν καλοί τερματοφύλακες εδώ και πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτό. Ακούω για τον ανταγωνισμό στη θέση του τερματοφύλακα, αλλά αλλού υπάρχουν δύο ή και τρεις παίκτες για μία θέση. Θα ήθελα να είμαι βασικός και θα δουλέψω γι' αυτό».